ایجاد جذابیت در تبلیغات

/ فروردین ۲۲, ۱۳۹۷ / بدون دیدگاه / در تبلیغات - وبلاگ / توسط
ایجاد جذابیت در تبلیغات
لطفا رای دهید

ایجاد جذابیت در تبلیغات یعنی چه ؟

چطور باید تبلیغات خلاقانه داشته باشیم ؟

 

ایجاد جذابیت در تبلیغات – همانطور که در بخش « تبلیغات چیست » اشاره کردیم، در حال حاضر محصولات به تولید انبوه رسیده و از نظر شکل و ظاهر و استاندارد در یک سطح قرار دارند. به طور مثال شما « ماکارونی » را در نظر بگیرید، شاید حدود ۵۰ شرکت مواد غذایی مختلف، در حال تولید ماکارونی هستند که از نظر کیفیت و مرغوبیت و شکل ظاهری تفاوت خاصی هم با هم ندارند. ولی در اینجا برد با شرکتی است که بیشترین خلاقیت را در بسته بندی ( مانند، رنگ، طراحی، فونت نوشته ها و سایر موارد ظاهری ) بگنجاند. و همچنین از شعار خلاقانه و به قولی جادویی بر روی بسته بندی و در سایر تبلیغاتش استفاده کند.

اگر ماکارونی تنها یک شرکت تولید کننده داشت، نیازی به اینهمه ایده پردازی و هزینه برای طراحی خلاقانه و زمان برای یافتن شعار نبود. چرا که مشتری به اجبار از همان شرکت مذکور خرید می کرد. ولی زمانی که تعداد شرکت ها زیاد می شوند و قیمت ها هم در یک رده قرار می گیرند، برنده واقعی شرکتی است که بتواند با زبان تبلیغات مشتری را مجاب به خرید کند .

شما تصور کنید که یک شرکت برای بسته بندی ماکارونی از یک پلاستیک بی رنگ و صرفا یک نام تجاری شرکت استفاده کند و یک شرکت دیگر از بسته بندی ای که شامل رنگ های گرم و چشم نواز است بهره بگیرد و زیر نشان تجاری شرکت شعار « چیزی را نپذیر مگر آنکه بهترین باشد » را درج کرده باشد.

نتیجه گیری

 

نتیجه اینکه شما هر چقدر برای معرفی محصولات و فعالیت های خود از تبلیغات خلاقانه و تبلیغات جذاب تری استفاده کنید، امتیاز بیشتری در ذهن مشتری کسب میکنید. حال این خلاقیت می تواند در شعارهای شما، بسته بندی ها، تصاویر منتشر شده از کالا و خدمات، وب سایت شما و یا هر چیز دیگری که مرتبط به شما و فعالیتتان است باشد.

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *