توسط: آرش خلج در: آبان ۲۴, ۱۳۹۶ در: وبلاگ نظر: 0

ایجاد جذابیت در تبلیغات یعنی چه ؟

همانطور که در بخش « تبلیغات چیست؟ » اشاره کردیم، در حال حاضر محصولات به تولید انبوه رسیده و از نظر شکل و ظاهر و استاندارد در یک سطح قرار دارند. به طور مثال شما « ماکارونی » را در نظر بگیرید، شاید حدود ۵۰ شرکت مواد غذایی مختلف، در حال تولید ماکارونی هستند که از نظر کیفیت و مرغوبیت و شکل ظاهری تفاوت خاصی هم با هم ندارند، ولی در اینجا برد با شرکتی است که بیشترین خلاقیت را در بسته بندی ( مانند، رنگ، طراحی، فونت نوشته ها و سایر موارد ظاهری ) بگنجاند و همچنین از شعار خلاقانه و به قولی جادویی بر روی بسته بندی و در سایر تبلیغاتش استفاده کند.

اگر ماکارونی تنها یک شرکت تولید کننده داشت، نیازی به اینهمه ایده پردازی و هزینه برای طراحی خلاقانه و زمان برای یافتن شعار نبود؛ چرا که مشتری به اجبار از همان شرکت مذکور خرید می کرد. ولی زمانی که تعداد شرکت ها زیاد می شوند و قیمت ها هم در یک رده قرار می گیرند، برنده واقعی شرکتی است که بتواند با زبان تبلیغات مشتری را مجاب به خرید کند .

شما تصور کنید که یک شرکت برای بسته بندی ماکارونی از یک پلاستیک بی رنگ و صرفا یک نام تجاری شرکت استفاده کند و یک شرکت دیگر از بسته بندی ای که شامل رنگ های گرم و چشم نواز است استفاده کند و زیر نشان تجاری شرکت از شعار « چیزی را نپذیر مگر آنکه بهترین باشد » استفاده کند.

Trackback URL: http://www.roshaprint.ir/blog/%d8%a7%db%8c%d8%ac%d8%a7%d8%af-%d8%ac%d8%b0%d8%a7%d8%a8%db%8c%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa.html/trackback

ارسال پاسخ: