کارت ویزیت سلفون

کارت ویزیت سلفون مات و براق، یکی از جنس های خوب، ارزان و پر طرفدار در میان اجناس کارت ویزیت هستند. که در دو سایز بزرگ دور گرد، و سایز کوچک دور تخت قابل چاپ و عرضه هستند. این کارت ها علاوه بر اینکه قیمت مناسبی نسبت به نوع جنس و رقبای خود دارند، چون در دو نوع مات و براق عرضه می شوند، می توانند جوابگوی هر سلیقه ای باشند .

  • کارت ویزیت سلفون مات : سلفون مات، همانطور که می دانید، از انعکاس نور جلوگیری می کند و به همین دلیل طرح شما پس از چاپ و سلفون کشی کمی بی رنگ و رو تر از حالت اصلی می شود. افرادی که مایلند به راحتی بتوانند بر روی کارت ویزیت بنویسند بایستی حتما از این جنس سلفون استفاده نمایند .
  • کارت ویزیت سلفون براق : سلفون براق، بدلیل بافت خاص خود، نور را منعکس می کند و رنگ و لعاب بیشتری به طرح اولیه شما می بخشد و طرح اولیه شما را جذاب تر می کند. مشکلی که این نوع کارت دارد این است که فقط با ماژیک می توان روی آن نوشت و مانند سلفون مات نمی توان با خودکار بر روی آن یادداشت کرد.

کارت ویزیت سلفون ، علاوه بر چاپ افست ( که بایستی حداقل 1000 عدد چاپ شود )، قابلیت چاپ بصورت دیجیتال ( تعداد 50 عدد، 100 عدد یا سایر عددهای دلخواه ) را نیز دارد. البته لازم به ذکر است که هزینه ی چاپ دیجیتال بیشتر از چاپ افست می باشد، ولی برای افرادی که قصد چاپ تعداد کمی دارند و یا می خواهند بصورت فوری ( چند ساعته ) کارت خود را دریافت کنند، بهترین گزینه می باشد.

برای آشنایی با سایر جنس های کارت ویزیت، انواع کارت ویزیت را مطالعه فرمایید.

در صورت نیاز به ثبت سفارش چاپ کارت ویزیت، لطفا با ما تماس بگیرید تا ضمن استفاده از مشاوره ی رایگان ما در این زمینه، نسبت به ثبت سفارش چاپ کارت ویزیت خود به صورت غیر حضوری اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید