چاپ فولدر ( پوشه )

چاپ فولدر

چاپ فولدر افست و دیجیتال

مزایای چاپ پوشه یا فولدر

چاپ فولدر یا پوشه ابزاری است که می توان اسناد و اوراق را در آن نگهداری نمود و فضایی برای قرارگیری کارت ویزیت و سی دی در آن تعبیه نمود.

فولدر ها معمولا قابلیت چاپ یک رو و دو رو را دارند. در چاپ یکروی فولدر فقط بر روی آن که در حالت بسته قابل مشاهده است چاپ خورده می شود، ولی در چاپ فولدر دورو زمانی که فولدر را باز می کنید ( جایی که اوراق و سی دی قرار میگیرد ) نیز چاپ وجود دارد. برای چاپ روی دوم فولدر هزینه ای دریافت نمی گردد، ولی در صورتی که مایل هستید داخل آن سفید باشد، می توانید روی دوم را چاپ نکنید.

فولدر جزو ابزار دو منظوره تبلیغات حساب می شود که دو نوع کارایی دارد، اول اینکه به شما این امکان را می دهد که قراردادها، آگهی ها، تبلیغات و اسناد و مدارک را بصورت دسته بندی شده و مرتب به مشتری یا مخاطب خود تحویل دهید و دوم اینکه با استفاده از تبلیغاتی که بر روی فولدر و داخل آن چاپ نموده اید، می توانید بیننده را تحت تاثیر قرار دهید.

در تمام کسب و کارها بسته بندی اهمیت ویژه ای دارد و صاحب مشاغل به خوبی می دانند که هر چقدر بسته بندی شکیل تر و فاخر تری به مشتری ارائه کنند، تاثیر روانی بیشتری بر ایشان می گذارد. چاپ روشا از طراحی فولدر تا چاپ فولدر را بر عهده خواهد گرفت، لطفا در صورت نیاز به دریافت مشاوره و راهنمایی با ما تماس حاصل نمایید.

 

چاپ روشا قابلیت چاپ انواع فولدر را بصورت افست و دیجیتال داراست. همچنین در صورتی که نیاز به جنس کاغذ خاص و یا ابعاد خاصی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. لازم به ذکر است که حداقل تعداد سفارش شما برای چاپ دیجیتال آن بایستی 300 عدد باشد.

دیدگاهتان را بنویسید