توسط: آرش خلج در: تیر ۲۰, ۱۳۹۷ در: سایر خدمات نظر: 0
لوگو
لطفا رای دهید

نشان و آرم اختصاصی که متعلق به یک سازمان، شرکت، گروه یا فرقه باشد را لوگو می گویند. امروزه شما هیچ کسب و کار ایده آلی که یک لوگوی مختص به خود را نداشته باشد را مشاهده نمی کنید.

لوگوها علاوه بر رسمی کردن کسب و کار شما باعث می شوند در ذهن مخاطبان نقش ببندید و با هر بار دیده شدن آن، کیفیت و قدرت کارتان را به مخاطبانتان یادآوری کنید. بعنوان مثال شما هر کجا تصویری از یک سیب گاز زده را ببینید نا خود آگاه نام شرکت اپل و محصولات با کیفیت آن در ذهنتان تداعی می شود.

برای طراحی نشان های تجاری، الگو و استاندارد خاصی وجود ندارد، این نشان ها می توانند متشکل از تصاویر واقعی یا تصاویر وکتوری، متن و تایپوگرافی یا استفاده از نمادهای خاص دیگری باشند .

طراحی لوگوها و نشان های تجاری امری زمان بر است که نیاز به خلاقیت زیادی از سوی طراح دارد و بدیهی است که هزینه بیشتر نسبت به سایر امور طراحی تبلیغاتی داشته باشد. متاسفانه بسیاری از شرکت ها و صاحبان مشاغل طراحی لوگو را مسئله ای پیش افتاده قلمداد می کنند و آن را به طراحانی که تخصصی در لوگو ندارند و هزینه پایینی طلب می کنند می سپارند.

همین امر باعث شده تا بسیاری از لوگو ها و نشان های تجاری که بصورت روزمره در سطح شهر می بینیم کپی برداری از نمونه های مشابه خارجی بوده یا بسیار بی مفهوم و سطحی و بی کیفیت باشند. در صورتی که لوگو بعد از نام، مهمترین معرف یک گروه یا سازمان یا شرکت می باشد .

شاید شما طراحی تراکت ، بروشور یا کاتالوگ خود را پس از هر بار چاپ و پخش تغییر دهید و بروز کنید ولی فراموش نکنید که شما در طول حیات کاری خود تنها یک بار لوگو طراحی می کنید و سپس آن را به ثبت می رسانید، پس به سادگی از کنار آن عبور نکنید.

طراحان متخصص لوگو در چاپ روشا در زمینه طراحی لوگو و برندینگ به خوبی به شما راهنمایی و مشاوره می دهند.

 

لوگو

ارسال پاسخ:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

?>